Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Ciklosport.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino Ciklosport.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje CIKLO SPORT d.o.o., Kidričeva 2B, 3320 Velenje, matična številka: 8587035000, davčna številka: SI 77532139, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Ciklosport.si), vpisano pri Okrožnem sodišču v Celju dne 21.1.2020, Srg vpisa subjekta 2020/1312, zavezanka za DDV.Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Ciklosport.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Ciklosport.si in kupcem. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 

1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Ciklosport.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Ciklosport.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Ciklosport.si pa postane član Ciklosport.si. Tako gost kot član Ciklosport.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Ciklosport.si. 

Ob registraciji v spletno trgovino Ciklosport.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Ciklosport.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

2. Dostopnost informacij

Ciklosport.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Ciklosport.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku oziroma se kupca obvesti, če artikla ni več na voljo),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Ciklosport.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene v spletni trgovini so cene, kot jih oblikuje Ciklosport.si in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine Ciklosport.si. Najboljša ponudba dneva je posebej znižana cena artikla, ki velja določenem obdobju za določene artikle, ki so v ponudbi Ciklosport.si označeni s popustom. Ob artiklu sta navedena odstotek znižanja glede na priporočeno ceno Ciklosport.si.

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Ciklosport.si in kupcem je v spletni trgovini Ciklosport.si sklenjena v trenutku, ko Ciklosport.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Ciklosport.si kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ciklosport.si) in je potrošniku dostopna na njegovo pisno zahtevo.

5. Načini plačila

Ciklosport.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,*
  • z nakazilom na račun podjetja ciklo@ciklosport.si (po ponudbi/predračunu).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Ciklosport.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.

Plačila

Plačilo ob prevzemu

Svoj paket plačate vašemu dostavljavcu dostavne službe Pošte Slovenije z gotovino, ko vam ga bo prinesel na dom. Če vas slučajno ne bo doma, vam bo dostavljavec pustil listek (za dvig na Pošti Slovenije, kjer lahko plačate tudi s plačilno kartico) oziroma vas bo poklical, da se dogovorita za dan in uro prevzema. Če naročite dostavo preko Pošte Slovenije in plačilo po povzetju vam pošta zaračuna še provizijo za plačilo položnice.

Plačilo po predračunu - brez doplačil

Paket pa lahko plačate tudi po predračunu (UPN nalogu), kar pomeni, da vam ob dostavi ne bo potrebno plačevati dostavljavcu z gotovino. Če vas slučajno ne bo doma, vam bo dostavljavec pustil listek (za dvig na Pošti Slovenije) oziroma vas bo poklical, da se dogovorita za dan in uro prevzema.

6. Izdaja računa

Vklopi razum, zahtevaj račun

Ciklosport.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca oziroma se bo račun nahajal v paketu skupaj z naročenimi artikli. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. Cene

Cena velja enako za vse uporabnike Ciklosport.si. Uporabnik Ciklosport.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Ciklosport.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Ciklosport.si. 
Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Ciklosport.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

8. Darilni bon Ciklosport.si

Darilnega bona ni mogoče kupiti ali unovčiti preko Ciklosport.si oziroma po dogovoru.

9. Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje "Kode za popust" vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost promocijske kode ne sme presegati vrednosti naročenih artiklov.
  • V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje "Kode za popust" in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

10. Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec Ciklosport.si, Kidričeva 2B, Velenje. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v treh delovnih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

11. Postopek obveščanja o nakupu

1. Ciklosport.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Ciklosport.si so na spletni strani Ciklosport.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ciklosport.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne, Ciklosport.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Ciklosport.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je Ciklosport.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Ciklosport.si. Prek elektronske pošte Ciklosport.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Ciklosport.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

2. Naročilo je odpremljeno

Ciklosport.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ciklosport.si po elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 03 898 30 70 ali po e-mailu na naslov ciklo@ciklosport.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. 

12. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe. Če želite račun na podjetje, nam to sporočite na ciklo@ciklosport.si. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). 

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Ciklosport.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Spletna trgovina Ciklosport.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420,00 €)
  • z nakazilom na račun upravitelja Ciklosport.si po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Ciklosport.si po ponudbi/predračunu, pri čemer je še vedno veljavna cena.

13. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: ciklo@ciklosport.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Kidričeva 2B, 3320 Velenje.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

14. Stvarna napaka

Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodilo kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

15. Prevzem artiklov vrnjenih iz obravnave stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu pa bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

16. Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Ciklosport.si vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v Ciklosport.si pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. 

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

17. Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Ciklosport.si je Pošta Slovenije in GLS, vendar si Ciklosport.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tu.

18. Varnost

Ciklosport.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 

19. Varovanje osebnih podatkov

Ciklosport.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Ciklosport.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Ciklosport.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Ciklosport.si.

Ciklosport.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ciklosport.si hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Ciklosport.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Ciklosport.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

20. Komunikacija

Ciklosport.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Ciklosport.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Ciklosport.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Ciklosport.si izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Ciklosport.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

21. Omejitev odgovornosti

Ciklosport.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Ciklosport.si ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo Ciklosport.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ciklosport.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Ciklosport.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Dostava

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Artikli, naročeni na Ciklosport.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v skladišču, običajno še isti dan.

V primeru, da artikla ni na zalogi, vas o dobavnem roku naknadno obvestimo.

Našemu logističnemu centru v Velenju posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Omogočamo vam tudi prevzemno mesto v Velenju (CIKLO SPORT, Kidričeva 2B, 3320 Velenje)

Strošek dostave

Cenik Pošte Slovenije si lahko pogledate na spodnji povezavi:
https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storite...

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije in GLS (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, npr. v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki in zaloga

Če imamo artikel na zalogi, bomo le tega odpremili še isti dan, sicer pa je dobavni rok do 14 delovnih dni. Status artikla označuje nalepka na artiklu, ki označuje če je artikel na zalogi.

Če pa artikla trenutno ni na zalogi v našem skladišču, je to navedeno v okencu, ki se nahaja pod opisom artikla.

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. 

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 03 898 30 70 ali pošljite elektronsko sporočilo na ciklo@ciklosport.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj z Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (Ciklosport.si) priložite kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Ciklosport.si, Kidričeva 2B, 3320 Velenje.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Ciklosport.si) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Sredstva, ki jih imate na Ciklosport.si računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na Ciklosport.si račun.

Vračilo artikla za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 03 898 30 70 ali nam pišete na ciklo@ciklosport.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenija. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenija poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenija komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenija bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti ciklo@ciklosport.si ali po klasični pošti na naslov Ciklosport.si, Kidričeva 2B, 3320 Velenje. Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ciklosport.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

100 % varen nakup

+ garancija zadovoljstva!

Brezplačna dostava

za naročila nad 130 €!

Dostava v treh delovnih dneh

za izdelke na zalogi!

CIKLO SPORT

PRODAJALEC S TRADICIJO

Z vami smo že več kot 30 let.

Namig za darilo

DARILNI BON

Darilni boni so izjemno praktično in vedno dobrodošlo darilo!

Podpora kupcem

NE BOSTE SAMI

Prijazni prodajalci vam svetujejo in vam pomagajo pri nakupu.